Hulp bij je dōTERRA inschrijving

 

STAP 1 – Klik op de inschrijflink

Om te beginnen ga je naar de website van dōTERRA door hier te klikken.

 

STAP 2 – Regio, Land en Taal kiezen

Selecteer bij 'Regio' eerst Europa. Vervolgens verschijnt er een extra keuzeregel waar je kan kiezen voor het land, bijvoorbeeld Nederland of België.  Kies daarna de gewenste voorkeurstaal. Kies je hier voor Nederlands dan vervolg je het inschrijfproces in het Nederlands en zal ook alle productinformatie in het Nederlands beschikbaar worden gesteld.

 

STAP 3 – Kies een welkomspakket, kies hier losse oliën, of ga voor een los lidmaatschap

Op deze pagina heb je de mogelijkheid om een welkomstpakket te kiezen. Dat is niet verplicht, maar wel heel leuk! Er zijn een groot aantal welkomstpakketten waar je uit kan kiezen. Een mooie manier om oliën te ontdekken. Veel klanten kiezen voor de Family Essentials Kit of Home Essentials Kit. Let op dat je bij een pakket Nederlands als taal selecteert, dan ontvang je productinformatie in de juiste taal is. Wanneer je kiest voor een welkomstpakket betaal je géén inschrijfkosten á €24,25.

 

Wil je liever alleen inschrijven zonder welkomspakket, of zelf losse oliën selecteren om te kopen dan kan dit ook. Kies dan voor 'Producten Selecteren' rechts in het scherm. Je gaat dan naar een volgende pagina en je hoeft in dat geval geen welkomstpakket te kiezen. Je betaalt enkel de inschrijfkosten van €24,25 en kunt eventueel losse producten naar wens bijbestellen. Over alle producten krijg je natuurlijk gelijk 25% korting. 

 

STAP 4 – Verwijzing instellen

Bij dōTERRA kan je enkel lid worden via een bestaande klant. Ben je via onze link bij de inschrijving terecht gekomen? Dan zie je onze gegevens hier staan. Heeft iemand anders je naar dōTERRA doorverwezen? Dan kan je hier een ander persoon selecteren door het juiste ID-nummer in te voeren. Wanneer je via Wierook & Mirre inschrijft, staan we altijd klaar om je vragen te beantwoorden over essentiële oliën en je dōTERRA account. Maar dat doen we natuurlijk ook graag als je geen dōTERRA lid bent ;-)

 

STAP 5 – Gegevens invullen

Vul je persoonlijke gegevens in. Kies voor een mailadres wat je altijd gebruikt. Wanneer je contact op wilt nemen met de dōTERRA klantenservice, dan zal dit altijd moeten vanaf het mailadres waarmee je bij dōTERRA bent ingeschreven. Controleer al je gegevens goed, zodat je bestellingen op de juiste plek worden geleverd. Kies een leveroptie die het beste bij je past. Standaard verzending wordt verzorgd door DPD en de levertijd is gemiddeld 3-5 dagen (geen bezorging in het weekend). Premium verzending wordt verzorgd door DHL met een gemiddelde levertijd van 2-4 dagen (geen bezorging op zondag).

STAP 5 – Kies je betaalmethode

dōTERRA heeft diverse handige betaalmethodes. Kies in deze stap voor de betaaloptie die je graag wilt. iDEAL is de meest eenvoudige en veilige manier van betalen. Maar uiteraard is het ook mogelijk om via creditcard of bankoverschrijving te betalen. dōTERRA levert je bestelling pas wanneer de betaling voldaan is. Via bankoverschrijving kan dit aanzienlijk langer duren.

 

 

STAP 6 – Laatste controle & bestelling plaatsen

Dubbelcheck al je gegevens, zodat er niets mis gaat met de inschrijving en verzending. Plaats je bestelling en voltooi dan de betaling.
Eenmaal betaald, is het in spanning afwachten totdat jouw oliën binnen komen!

 

Vragen over je bestelling bij dōTERRA?

Het kan altijd gebeuren dat je een vraag hebt. Voor informatie over het gebruik van essentiële olie helpen wij je natuurlijk graag. Heb je een specifieke vraag over je inschrijving of geplaatste bestelling bij dōTERRA, dan neem je eenvoudig contact op met dōTERRA. Gelukkig is er een goede Nederlandse klantenservice van dōTERRA beschikbaar. 

 

Mail: klantenservice@doterra.com 

Telefoonnummer Nederland: +31(0)20 8085094

Telefoonnummer België: +3228085160